Mobilní skladník Signys Logistics je aplikace, která v propojení s informačním systémem Signys umožňuje efektivní a rychlé on-line operace na skladě. Aplikace je určena jak pro řízení skladů, tak pro logistiku a rozvozy. Podporuje skladové operace příjmu, výdeje, zaskladnění, převodu zboží. Pomáhá při expedici zboží (nakládky, pickování) a zároveň je používána při rozvozech a potvrzování zásilek.
Jedná se o on-line aplikaci, napojenou přímo na skladovou a obchodní část IS Signys. Veškeré operace jsou prováděny v reálném čase. Údaje se okamžitě načítají ze systému Signys a úkony, provedené ve čtečce, se ihned do systému zapisují. Uživatel systému Signys má tak ihned informace o probíhajících pracích na skladě a pracovník na skladě či na rozvozu naopak okamžitě k dispozici doklady a aktuální údaje z centrály.
Mobilní skladník Signys Logistics může být součástí komplexního skladového systému WMS Signys.
Ovládání aplikace a pracovní postupy jsou optimalizovány, aby nedocházelo ke zbytečným úkonům či zobrazování nepotřebných informací. Jednotlivé operace jsou velice efektivní s ohledem na skutečný provoz na skladě či v terénu. Veškeré operace probíhají prioritně snímáním čárových kódů, je však možné provádět operace i přímým zadáním operátorem.
Aplikace je určena pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Umožňuje také lokalizaci prostředí (čeština, angličtina, němčina, bulharština, rumunština …)
V aplikaci lze nezávisle na pracovních režimech vyhledávat a zobrazovat zboží. U položky jsou uvedeny základní potřebné údaje včetně stavu skladů, skladové pozice, dokumenty ke zboží, obrázky atd. Vyhledávání zboží může být jak čárovými kódy, tak ručně podle libovolného údaje.
Veškeré režimy aplikace podporují práce se skladovými lokacemi (skladové pozice, skladová místa, adresné sklady). Zboží tak může být pomocí čtečky zaskladněno na konkrétní místo nebo naopak může probíhat vyskladnění z konkrétních pozic. Obsluha na skladě si může zobrazit obsah konkrétní skladové lokace či dohledat zboží, na které lokaci se nachází.
V případě, že se zboží skládá z více balicích jednotek (více balíků), mohou být režimy nastaveny pro práci s balíky. Při kontrolách – zaskladnění – vyskladnění – expedici – rozvozech jsou pak prováděny kontroly na počet balíků a případně i na souhlasný počet druhů balíků. Veškeré informace, pořízené v aplikaci, jsou opět ihned zapsány na doklady do systému Signys.
Příjem zboží pomocí mobilní aplikace může být prováděn kompletně včetně pořízení dokladu nebo jen formou fyzické kontroly zboží a zaskladnění. V případě kompletní tvorby dokladu jsou dodržovány postupy z IS Signys – možnost tvorby tuzemského i zahraničního příjmu a pokud je příjem na základě vydané objednávky, dochází k vykrývání položek objednávek. To vše v reálném čase. Druhý způsob příjmu zboží je založen na kontrole zboží podle dokladu z centrály a případné zaskladnění na skladové pozice. Jedno zboží může být pomocí aplikace zaskladněno i na více skladových pozic. Na jednom příjmovém dokladu může pracovat i více operátorů. Informace o kontrole příjmu a zaskladnění jsou opět ihned zapisovány do skladové evidence IS Signys. V případě, že se zboží skládá z více balicích jednotek (více balíků), je možné zavést kontrolu příjmu či zaskladnění i na počet balíků.
Režimy pickování a nakládky zboží umožňují kontrolu a expedici zboží na základě vystavených skladových dokladů. Expedice může probíhat v oddělených krocích – vyskladnění z pozic na přípravné místo a samotná nakládka na auto. Kontrola zboží se ihned propisuje na položku skladového dokladu do IS Signys. Oba režimy mají své kontrolní příznaky, takže je k dispozici přehled o již připravených, zkontrolovaných a expedovaných položkách V případě, že se zboží skládá z více balicích jednotek (více balíků), je možné zavést kontrolu i na počet balíků.
Aplikace Signys Logistics podporuje přípravu expedice i podle rozvozů – typu dopravy, oblastí rozvozu, SPZ aut. Pokud je používán plánovač tras, je zboží do auta nakládáno podle výdeje na trase. Mobilní aplikace umožňuje i zobrazení pořadí závozu. Při samotném rozvozu je možné využít i režimu potvrzení předání zboží, které je zakončeno podpisem zákazníka na dokladu v aplikaci. Údaje jsou opět ihned zapsány do IS Signys včetně podpisu, datumu, přesného času a souřadnic, kdy a kde bylo zboží předáno a potvrzeno převzetí. Převzaté doklady je možné v centrále on-line vykreslovat přímo na mapě.
Předáním informačního systému Signys® do provozu komunikace mezi uživatelem a naší společností nekončí. Pro naše klienty poskytujeme rozsáhlou profesionální podporu a doplňující služby v souvislosti s používáním systému Signys.
Signys pro Vás neustále rozšiřujeme. Běžné aktualizace IS Signys® obsahují rozšíření a vylepšení systému, která jsou dána požadavky zákazníků, postupem vývoje systému či vývojem HW a SW. Udržováním aktuální verze systému Signys® uživatel získává nejen novou funkcionalitu a legislativní správnost systému, ale i garanci bezpečného provozu IS Signys® na svém aktuálním HW a SW.
Vyskytl se problém? Buďte bez obav, jistíme Vás. Naši odborní pracovníci Vám okamžitě pomohou problém vyřešit telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím vzdáleného přístupu.
Chápeme, že z přechodu na nový firemní informační systém můžete mít obavy. Abychom Vám seznámení se Signysem co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro Vás řadu účinných školení, a to jak při zavádění systému, tak při běžném provozu - doškolování uživatelů, školení nových pracovníků, pravidelná veřejná školení atd..
Vznikl Vám rozšířením firmy unikátní požadavek, o který byste chtěli svůj Signys rozšířit? Zanalyzujeme Vaše potřeby, navrhneme řešení a v příští verzi již můžete své nové funkce plně využívat.
Jsou situace, kdy je osobní zásah na Vašem pracovišti nenahraditelný. V takovém případě k Vám vyšleme specialistu, který vyřeší Vaše požadavky ve všech potřebných oblastech systému najednou.
V případě požadavku na pravidelný osobní kontakt uživatelů s konzultanty systému Signys zajistíme pravidelné pracovní návštěvy. Při těchto návštěvách mohou uživatelé řešit své požadavky osobně s odpovědným pracovníkem, který je detailně obeznámen s provozem a fungováním firmy uživatele.
Při rozvoji firmy dochází k situacím, kdy je potřeba znovu zkontrolovat pracovní postupy a zefektivnit práci s ohledem na růst firmy a příchod nových pracovníků. V tomto případě nabízíme společnostem tzv. revizi pracovních procesů, kde výsledkem je návrh na vylepšení práce se systémem, definice slabých míst a návrhy na zefektivnění postupů.
Důležité je, aby Vaše data byla v pořádku a v bezpečí. Zde Vám můžeme nabídnout kontrolu a správu dat, kde bude o Vaše data postaráno - pravidelně budou zálohována na sjednané místo a zároveň kontrolována, zda je vše v pořádku. Zároveň Vás nezaskočí ani problémy s hardwarem - obnova dat pro plný provoz je bez velkých časových a ekonomických ztrát pro Vaši společnost.
Pokud potřebujete mít jistotu se zpracováním Vašeho účetnictví nebo přímo potřebujete s účetnictvím pomoci, i zde Vám můžeme nabídnout své služby. Mohou se týkat celého rozsahu účetnictví nebo jen jeho části - kontroly dokladů, zpracování přiznání DPH, kontrolního hlášení a ostatních přiznání, metodická pomoc, zpracování závěrky... Naše společnost je pojištěna pro případ chyb či způsobenou škodu.
Při poskytnutí služby na zpracování mezd může uživatel opět využívat naše kvalifikované pracovníky buď jen jako pomoc pro kontrolu či ke kompletnímu zpracování. Součástí bývá i zastupování na úřadech. Diskrétnost a ochrana dat je samozřejmostí.
Neplaťte funkce, které nevyužíváte! Firemní informační systém Signys se přizpůsobí Vaší společnosti. Má tolik funkcionality, kolik potřebujete. Když rostete, Signys roste s Vámi. Když potřebujete individuální konfiguraci, Signys se jí stane. Když chcete pracovat v síti nebo na cloudu, Signys tak bude fungovat. Když chcete jeden systém pro všechno, Signys je řešení.
Nač se zdržovat? Pracujte rychle a efektivně i v několika agendách najednou. Díky propracované provázanosti systému máte okamžitý přístup k informacím, které právě potřebujete. Ovládání systému je efektivní a přehledné, bez nadbytečných úkonů a s optimalizovaným uživatelským rozhraním.
Využívejte systém Signys kdekoliv, a to na libovolném zařízení. Se systémem Signys budete mít potřebné informace kdykoliv u sebe. Manažer, obchodník, dealer, mobilní prodejce, skladník, rozvozce – pro každého má systém Signys mobilní řešení.
Bezpečnost a spolehlivost informačního systému Signys je naše tajná zbraň. Stejně tak se můžete spolehnout na zkušený tým, který vyřeší všechny Vaše potíže. Rychle. U nás neexistuje: "Vydržte, příští týden Vám tam někoho pošleme."
Protože nám mohou bezpodmínečně důvěřovat. Potrpíme si na férové jednání a naše podmínky jsou vždy průhledné bez skrytých investic. Jedním z tajemství našeho úspěchu je jednoduše slušné chování.
Jsme stálicí trhu již přes dvě dekády. My nechceme bleskově zbohatnout a stejně rychle vyhořet. Pro své partnery tu chceme být i za deset let. Proto své podnikání stavíme na osvědčených hodnotách, které nikdy nezestárnou. Zároveň vyvíjíme konkurenceschopný a cenově dostupný produkt.
Do Signysu vkládáme vždy naprosté maximum. Není to pro nás pouze produkt, který prodáváme. Je to naše velké dílo, o které budeme vždy oddaně pečovat stejně jako o jeho uživatele.
Naši zákazníci mají abslutní jistotu, že se o ně dokážeme v každé situaci odborně postarat. Nasloucháme a snažíme se porozumět jejich potřebám. Požadavky řešíme vždy obratem a díky svým znalostem dokážeme navrhnout i efektivnější firemní procesy, které podpoří firemní růst, poskytovat účinnou podporu a řešení přímo tam, kde je to nejvíce potřeba.
Přechod z DOS aplikace na moderní informační systém Signys jsme uskutečnili začátkem roku 2002. Od té doby se GARLAND distributor, s.r.o. několika násobně rozrostl, a to jak v oblasti obratu, tak v počtu zákazníků, objednávek, vychystaných zakázek, v sortimentu a samozřejmě i ve způsobu a modernizace práce. Tomu všemu nám pomohl, přizpůsoboval se a rostl spolu s námi i Signys, který je náš každodenní pracovní nástroj a pomocná pravá ruka, díky které máme přehled a informace téměř o všem, co se ve firmě děje.
Vladek Trenka - majitel GARLAND distributor, s.r.o.
Signys je mapa celé firmy. Ukazuje historii, současnost i budoucnost jednotlivých výrobků, dodavatelů i zákazníků či obchodních sezon. K tomu poskytuje datové a tiskové výstupy přesně podle našich potřeb. Signys naši práci provází téměř 20 let a nedovedu si to představit jinak. K hledání jiného řešení totiž nemám žádný důvod .
Pavel Habětín - majitel Pavel Habětín s.r.o.
Signys je přehledný, komplexní, stabilní a flexibilní informační systém, který poskytuje dokonalý přehled o chodu naší firmy. Jeho zavedení nám přineslo zefektivnění výroby a procesu řízení zakázek. Kvalitní servis a technická podpora uspokojují naše běžné potřeby. Pravidelné aktualizace zajišťují bezplatné doladění bežných požadavků. Bez Signysu bychom nebyli tam, kde jsme nyní…
Bc. Zuzana Vejnarová, DiS. - DELFI REHAB spol. s r.o.
Původně jsem si myslel, že mě nová externí účetní miluje, ale pak se mi svěřila, že k nám chodí tak často kvůli programu Signys.
Jiří Kollman - ELSAB