WMS - Systém pro řízení skladů

Řízené sklady v IS Signys

WMS – řízené sklady v IS Signys – umožňují aktivní a efektivní řízení skladového hospodářství ve firmě. Jedná se o rozšiřující on-line submodul systému Signys, který je přímo napojen na skladové hospodářství a obchodní část systému Signys. Spolu s on-line skladovou aplikací Signys Logistics uživateli nabízí kompletní řešení WMS systému pro automatizaci a řízení skladových operací a procesů.

Řešení je určeno pro všechny obchodní a výrobní společnosti, které mají požadavky na efektivní zpracování procesů nákupu, příjmů, zaskladnění, zrychlení vychystávání požadavků, expedici a inventarizaci - a to vše s optimalizací úkonů k tomu potřebných.

Zavedením WMS Signys se docílí vedení a řízení skladu s omezením chybovosti, zjednodušení práce a procesů ve skladě a zrychlení vychystávání požadavků. WMS Signys zvyšuje efektivitu skladníků odstraněním nadbytečných činností.

Veškerá data jsou na jednom místě, všechny submoduly jsou vzájemně propojené, on-line a součástí jednoho systému. Uživatel pracuje s jednou aplikací – systémem Signys.

Procesy

V průběhu všech skladových procesů mají uživatelé plné informace o zboží, skladových pozicích, položkách, partnerech atd. WMS Signys umí mj. vyhodnotit obsazenost skladové pozice, aktuální stav objednávek vzhledem k zaskladnění, zobrazit mapu skladu či konkrétní buňky. Součástí WMS je i automatizace příjmu a výdeje zboží s ohledem na skladové požadavky.

Skladové lokace, mapy skladů

WMS Signys podporuje dynamické skladové lokace. Zboží tak může být zaskladněno na konkrétní skladové místo. Výdej zboží - ať ruční či automatický - pak bere v úvahu skladové lokace a priority lokací. Uživatel si může zobrazit obsah konkrétní skladové pozice či dohledat zboží na pozicích. Zaskladnění zboží je poté možné vykreslit v mapě skladu. Mapa skladu podporuje na základě informací o pozicích a regálech vykreslování fyzické zaplněnosti skladu s barevným rozlišováním či vyjádření zaplněnosti procentuálně.

Expirace, šarže, zdravotnické kódy

WMS Signys podporuje napříč všemi operacemi i zpracování expirací, šarží, výrobních čísel a zdravotnických kódů (UDI, HIBC a ICCBBA kódů). Tyto doplňující informace u zboží jsou dále podporovány i v aplikaci Signys Logistics

Balicí jednotky

V případě, že se zboží skládá z více balicích jednotek (balíky), je možné systém Signys nastavit do režimu pro práci s balicími jednotkami. Veškeré operace poté berou v úvahu balení na konkrétních kartách zboží a jsou prováděny kontroly na souhlasný počet balíků. Taktéž jsou zavedeny inventury pro balení zboží.

Aktivita operátorů

WMS systém Signys umožňuje sledování aktivit jednotlivých operátorů - skladových operací v reálném čase.

Expedice, rozvozy

Expedice zboží může probíhat vícekrokově s možností kontrol. Na expedici mohou být napojeny rozvozy - a to jak vlastní, tak tuzemské dopravní služby (bez potřeby dalších aplikací). Zpracování probíhá v IS Signys. Zároveň je možné propojení s plánovacím trasovacím systémem

Mám zájem o více informací!

WMS Signys

  • Přesná evidence skladových míst včetně nosnosti, rozměrů
  • Grafické zobrazení hal a skladových míst
  • Navádění na skladová místa pomocí čteček (mobilních terminálů)
  • Zobrazení obsazenosti jednotlivých skladových míst – procentuálně (dle váhy nebo objemu)
  • Možnost více skladů,hal, regálů, skladových míst
  • Vyhledání konkrétní položky na skladových pozicích
  • Aktivita skladníků v návaznosti na práci s mobilními čtečkami
  • Celková obsazenost skladu (graficky + číselně) – on-line zobrazení
  • Okamžitá dostupnost o stavu zásob na konkrétním skladovém místě, regále…
  • Kontrola balení při příjmu a expedici
  • Automatická komunikace s dopravci
  • Automatizace příjmu a výdeje
  • Přehledné sledování toku zboží

Rozšíření a nadstavby
Signys

Přizpůsobte si Signys

Rozšíření systému Signys formou oborových nadstaveb umožňuje používání systému Signys pro společnosti, které mají svá obchodní či provozní specifika – např. opravy a servis, řízení projektů a zakázek, ambulantní prodej, sběr objednávek v terénu atd. Veškerá rozšíření a nadstavby jsou zakomponována do systému tak, aby byla plně provázána s ostatními základními evidencemi a moduly a umožňovala stejně komfortní práci se systémem, jako standardně používané moduly.

Opravy, servis


Společnosti, které potřebují zpracovávat opravy a reklamace uvítají nadstavby pro tuto oblast – modul Servisu a modul Plánovaných a provedených služeb. Servisní část je plně provázána s obchodní a skladovou oblastí systému Signys.

Obchod


V oblasti obchodu a skladu je možné využívat rozšíření pro dealery, ambulantní prodej, mobilní sběr objednávek, mobilní práci na skladě, propojení s dopravními a spedičními společnostmi a mnoho dalších funkcí a modulů.

Projekty, zakázky


Pro řízení obchodních zakázek (projektů) nabízí IS Signys evidence, které podporují sledování jednotlivých částí zakázky včetně termínů, evidence pracovníků, vyhodnocování ziskovosti a nákladovosti projektu až do účetní části systému. Zároveň je možné evidovat k projektům veškeré potřebné dokumenty, smlouvy atd.

Mám zájem o více informací!

Rozšíření a nadstavby IS Signys

  • servisní modul pro záruční a pozáruční servis
  • evidence servisních zásahů na opravě
  • analýza závad
  • kalendář obchodních zakázek
  • vyhodnocování obchodních zakázek
  • více obchodních a finančních aktivit k jedné zakázce
  • mobilní skladník
  • evidence plánovaných a provedených výkonů
  • provázání výkonů s fakturací
  • off-line a on-line objednávkový systém, ambulantní prodej
  • obchodní zástupci
  • dealerská řešení

Moduly

Projekty, zakázky

Modul slouží k evidenci a řízení obchodních zakázek, sjednaných pro partnera. Je provázán s ostatními evidencemi v systému Signys a zastřešuje veškeré obchodní a finanční aktivity, které náleží k dané zakázce.

více o modulu

Opravy a reklamace

Modul je určen k evidenci a zpracování zákaznických i dodavatelských oprav. Evidují se zde jak záruční, tak pozáruční typy oprav.

více o modulu

Evidence služeb

Evidování, sledování a analyzování veškerých obchodních aktivit, návštěv a výkonů u jednotlivých partnerů. Zaznamenané výkony mohou být provázány na fakturaci.

více o modulu

Objednávkový systém

Systém pro práci obchodních zástupců v terénu. Varianta on-line, off-line.

více o modulu

Distribuční systém

Systém pro ambulantní prodej a závozy.

více o modulu

Mobilní skladník

Napojení na mobilní čtečky čárového kódu pro práci se zbožím, inventury včetně zpracování více údajů u zboží – výrobní a sériová čísla, expirace, šarže, skladové místo.

více o modulu

Manažerský
informační systém Signys

Chopte se řízení provozu

Moduly informačního systému Signys, určené pro řízení firmy, umožňují managementu společnosti analyzovat data, finance, uskutečněné obchodní případy a na základě této zpětné vazby plánovat další rozhodnutí a aktivity. Pro řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery lze zaznamenávat plánované i uskutečněné činnosti, tyto činnosti vyhodnocovat a zároveň k nim evidovat potřebné dokumenty, smlouvy a jednotlivé projekty - a to jak přímo v IS Signys, tak pomocí mobilních aplikací.

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Pro práci s partnerem systém nabízí možnost evidování veškerých obchodních aktivit u partnera, korespondence, plánování schůzek včetně vyhodnocování atd. Zároveň k partnerovi mohou být přiřazeny potřebné obchodní dokumenty, smlouvy atd.

Mobilní CRM - Signys Mobile

Pro manažery společnosti a obchodní zástupce disponuje systém Signys mobilním řešením Signys Mobile. Jedná se o on-line aplikaci, která je napojena na obchodní, skladovou a finanční část IS Signys. Veškeré operace jsou prováděny v reálném čase. Údaje se okamžitě načítají ze systému Signys a informace, pořízené v mobilním zařízení, se ihned zapisují do systému. Uživatel tak má k dispozici aktuální údaje o partnerovi, jeho platební morálce, produktech a cenách, skladových zásobách, dokumentech, obchodních aktivitách u partnera, úkolech a jejich plnění, statistiky aj.

BI - Business Intelligence

Signys® BI je nadstavba informačního systému Signys, která umožňuje uživateli vyhodnocovat aktuální data jeho firemního systému a dává okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti práce přímo s informačním systémem Signys. Přístup do Signys BI je možný přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení, připojeného k internetu. Uživatel nahlíží na svá data on-line – veškeré analýzy, reportingy, seznamy, doklady jsou aktuální.

Vyhodnocování, reporting

Analýzy dat jsou prováděny napříč firemními daty, a to jak číselnou, tak grafickou formou. Systém disponuje OLAP analýzami, které si uživatel přizpůsobí podle svých potřeb. Opakující se reporty je možné automatizovat a získávat tak potřebné výstupy např. přímo do mailu.

Správa dokumentů

Dokumenty, které souvisí s obchodním partnerem. Dokumenty a obrázky, které patří ke zboží. Smlouvy. To vše je možné v systému Signys evidovat formou správy dokumentů a smluv partnerů.

Mám zájem o více informací!

Řízení firmy v IS Signys

  • on-line business intelligence
  • vyhodnocování dat číselně, graficky
  • mobilní aplikace
  • individuální reporting
  • vyhodnocování aktivit u partnera i podle zaměstnanců
  • plánování schůzek s partnery
  • OLAP analýzy dostupné v každém modulu systému
  • evidence obchodních aktivit u partnera
  • dokumenty a smlouvy partnera
  • dokumenty k libovolnému dokladu v systému

Moduly

Mobilní aplikace CRM

Pro manažery společnosti a obchodní zástupce disponuje systém Signys mobilním řešením Signys Mobile. Jedná se o on-line aplikaci, která je napojena na obchodní, skladovou a finanční část IS Signys.

více o modulu

Manažerské analýzy

Tento modul slouží k uspořádání a analýze minulých i současných dat firmy z různých pohledů, souvislostí a s možností porovnání včetně grafických výstupů tak, aby data byla srozumitelná všem uživatelům.

více o modulu

Manažerský deník

Tímto modulem vzniká uživateli možnost evidovat, sledovat a analyzovat veškeré obchodní aktivity, návštěvy, korespondenci a telefonáty u jednotlivých partnerů. Modul slouží i jako plánování akcí pro jednotlivé partnery či zaměstnance.

více o modulu

Smlouvy partnera

Pro přehled o smlouvách, které má společnost uzavřené s konkrétním partnerem, jejich stavu, platnosti a podmínkách uzavření je určen modul Smlouvy partnera.

více o modulu

Dokumenty

Systém Signys umožňuje evidovat dokumenty formou knihovny. Každý dokument je možné libovolně zatřídit, označit a přiřadit jakémukoliv dokladu v systému.

více o modulu

Personální
informační systém
Signys

Usnadněte si personální agendu

Zpracování měsíčních, úkolových či hodinových mezd včetně dohod o pracovních činnostech či o provedení práce. Součástí jsou i potřebné výstupy včetně elektronických podání.

Průběžné zpracování

Během měsíce je možné provádět průběžné plnění a zpracovávání mezd bez omezování dalších období.

Historie mezd

Práce s historií mezd či analýzy v jedné agendě, bez nutnosti archivu, a to ve více obdobích či v konkrétním měsíci.

Výstupy, hlášení

Součástí modulu jsou všechny potřebné výstupy, hlášení a statistické výkazy včetně elektronických podání.

Mám zájem o více informací!

Personalistika a mzdy Signys

  • vždy aktuální, v souladu s platnou legislativou
  • práce s historií zpracovaných mezd bez nutnosti archivů
  • rychlé zadávání údajů a zpracování
  • možnost nastavení kontrol při výpočtu mzdy
  • možnost průběžného zadávání a zpracování během měsíce
  • analýzy mzdových pohybů za zaměstnance, období atd.
  • automatické zpracování pojištění odpovědnosti
  • uživatelsky nastavitelné a rozšiřitelné mzdové složky
  • vazba na modul Účetnictví a Banka
  • možnost účtování na střediska, zakázky

Moduly

Personalistika

Podrobná evidence zaměstnanců a uchazečů o zaměstnání. Možnost evidence údajů nad rámec povinností zaměstnavatele.

více o modulu

Zpracování mezd

Výpočet mezd hromadně, jednotlivě. Konfigurovatelné mzdové složky. Zákonem určené výstupy a hlášení, firemní analýzy.

více o modulu

Historie mezd

Práce s historií mezd stále v jedné agendě, analýzy dat.

více o modulu

Pracovně-právní vztahy

Evidence pracovně-právních vztahů včetně historie. Více pracovně-právních vztahů k jedné osobní kartě.

více o modulu

Signys
BUSINESS INTELLIGENCE

Vyhodnocujte svá firemní data

Signys® BI je nadstavba informačního systému Signys, která umožňuje uživateli vyhodnocovat aktuální data jeho firemního systému a dává okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti práce přímo s informačním systémem Signys. 
Nástroj je tak vhodný jak pro vedení firmy, tak jej lze využívat i pro obchodní zástupce (informace o partnerovi, záznamy návštěv, informace o odběrech, zboží atd.) či např. servisní techniky (přehled o zakázkách, výjezdech atd.).

On-line přístup

Přístup do Signys BI je možný přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení, připojeného k internetu. Uživatel nahlíží na svá data on-line – veškeré analýzy, reportingy, seznamy, doklady jsou aktuální.

Sada výchozích analýz ze všech oblastí IS Signys

V základní instalaci jsou uživateli nabídnuty analýzy ze všech standardně používaných oblastí IS Signys, a to formou dat i grafických výstupů - základní firemní přehled, prodeje, finance, sklady, objednávky přijaté, vydané, účetnictví, výroba.

Individuální rozšiřování a úpravy

Firemní data mohou být uživateli prezentována jak za celou firmu, tak za jednotlivá oddělení, střediska, pracovníky, typy dokladů, porovnání s cíli atd. Analýzy a jejich struktura jsou neomezené a závisí na požadavcích uživatele.

Analýzy Signys BI je možné dále rozšiřovat o individuální pohledy na data podle potřeb společnosti (produktové analýzy, obraty zboží, skladové zásoby, dealerské analýzy, analýzy za střediska, dokladové, účetní, cash-flow, výrobní atd.). Analýzy je možné provádět i v měsíčních či ročních srovnáních, porovnání s cíli – datově i s vykreslením do grafů.

Lokalizace

Pro uživatele je taktéž k dispozici lokalizace celého řešení, a to jak jazyková (CZ, EN, DE), tak oborová (např. účetní a obchodní terminologie). Každý uživatel může mít názvy menu, analýz i jednotlivých údajů ve svém jazyce a podle svých zvyklostí.

Konsolidace dat z více zdrojů

Výstupy mohou být prezentovány z více datových zdrojů – a to nejen databází IS Signys (více právních subjektů uživatele, Signys obchod a Signys mzdy), ale i sloučením podkladů z datových souborů – např. podklady v excelu (plány atd.).

Bezpečnost

Pro vstup do firemního portálu „Analýzy Signys BI“ se uživatel musí identifikovat jménem a heslem, kde logika přístupů je shodná se systémem Signys – každý uživatel má přidělena přístupová práva pro konkrétní analýzy. Poté je uživateli zobrazeno jeho menu s dostupnými analýzami v jeho lokalizaci.

Mám zájem o více informací!

Signys BI

  • on-line dostupnost dat
  • výchozí sada analýz ze všech oblastí IS Signys
  • přístup přes webový prohlížeč
  • individuální rozšiřování a úpravy
  • přístupová práva
  • analýzy formou dat a grafů
  • responzivní design
  • grafické úpravy vzhledu
  • jazyková a oborová lokalizace
  • konsolidace dat z více zdrojů

Ukázka

Signys BI

Podkategorie

Tel.: 493 544 490