WMS – řízené sklady v IS Signys – umožňují aktivní a efektivní řízení skladového hospodářství ve firmě. Jedná se o rozšiřující on-line submodul systému Signys, který je přímo napojen na skladové hospodářství a obchodní část systému Signys. Spolu s on-line skladovou aplikací Signys Logistics uživateli nabízí kompletní řešení WMS systému pro automatizaci a řízení skladových operací a procesů.
Řešení je určeno pro všechny obchodní a výrobní společnosti, které mají požadavky na efektivní zpracování procesů nákupu, příjmů, zaskladnění, zrychlení vychystávání požadavků, expedici a inventarizaci - a to vše s optimalizací úkonů k tomu potřebných.
Zavedením WMS Signys se docílí vedení a řízení skladu s omezením chybovosti, zjednodušení práce a procesů ve skladě a zrychlení vychystávání požadavků. WMS Signys zvyšuje efektivitu skladníků odstraněním nadbytečných činností.
Veškerá data jsou na jednom místě, všechny submoduly jsou vzájemně propojené, on-line a součástí jednoho systému. Uživatel pracuje s jednou aplikací – systémem Signys.
V průběhu všech skladových procesů mají uživatelé plné informace o zboží, skladových pozicích, položkách, partnerech atd. WMS Signys umí mj. vyhodnotit obsazenost skladové pozice, aktuální stav objednávek vzhledem k zaskladnění, zobrazit mapu skladu či konkrétní buňky. Součástí WMS je i automatizace příjmu a výdeje zboží s ohledem na skladové požadavky.
WMS Signys podporuje dynamické skladové lokace. Zboží tak může být zaskladněno na konkrétní skladové místo. Výdej zboží - ať ruční či automatický - pak bere v úvahu skladové lokace a priority lokací. Uživatel si může zobrazit obsah konkrétní skladové pozice či dohledat zboží na pozicích. Zaskladnění zboží je poté možné vykreslit v mapě skladu. Mapa skladu podporuje na základě informací o pozicích a regálech vykreslování fyzické zaplněnosti skladu s barevným rozlišováním či vyjádření zaplněnosti procentuálně.
WMS Signys podporuje napříč všemi operacemi i zpracování expirací, šarží, výrobních čísel a zdravotnických kódů (UDI, HIBC a ICCBBA kódů). Tyto doplňující informace u zboží jsou dále podporovány i v aplikaci Signys Logistics
V případě, že se zboží skládá z více balicích jednotek (balíky), je možné systém Signys nastavit do režimu pro práci s balicími jednotkami. Veškeré operace poté berou v úvahu balení na konkrétních kartách zboží a jsou prováděny kontroly na souhlasný počet balíků. Taktéž jsou zavedeny inventury pro balení zboží.
WMS systém Signys umožňuje sledování aktivit jednotlivých operátorů - skladových operací v reálném čase.
Expedice zboží může probíhat vícekrokově s možností kontrol. Na expedici mohou být napojeny rozvozy - a to jak vlastní, tak tuzemské dopravní služby (bez potřeby dalších aplikací). Zpracování probíhá v IS Signys. Zároveň je možné propojení s plánovacím trasovacím systémem
Rozšíření systému Signys formou oborových nadstaveb umožňuje používání systému Signys pro společnosti, které mají svá obchodní či provozní specifika – např. opravy a servis, řízení projektů a zakázek, ambulantní prodej, sběr objednávek v terénu atd. Veškerá rozšíření a nadstavby jsou zakomponována do systému tak, aby byla plně provázána s ostatními základními evidencemi a moduly a umožňovala stejně komfortní práci se systémem, jako standardně používané moduly.
Společnosti, které potřebují zpracovávat opravy a reklamace uvítají nadstavby pro tuto oblast – modul Servisu a modul Plánovaných a provedených služeb. Servisní část je plně provázána s obchodní a skladovou oblastí systému Signys.
V oblasti obchodu a skladu je možné využívat rozšíření pro dealery, ambulantní prodej, mobilní sběr objednávek, mobilní práci na skladě, propojení s dopravními a spedičními společnostmi a mnoho dalších funkcí a modulů.
Pro řízení obchodních zakázek (projektů) nabízí IS Signys evidence, které podporují sledování jednotlivých částí zakázky včetně termínů, evidence pracovníků, vyhodnocování ziskovosti a nákladovosti projektu až do účetní části systému. Zároveň je možné evidovat k projektům veškeré potřebné dokumenty, smlouvy atd.
Modul slouží k evidenci a řízení obchodních zakázek, sjednaných pro partnera. Je provázán s ostatními evidencemi v systému Signys a zastřešuje veškeré obchodní a finanční aktivity, které náleží k dané zakázce.
více o moduluModul je určen k evidenci a zpracování zákaznických i dodavatelských oprav. Evidují se zde jak záruční, tak pozáruční typy oprav.
více o moduluEvidování, sledování a analyzování veškerých obchodních aktivit, návštěv a výkonů u jednotlivých partnerů. Zaznamenané výkony mohou být provázány na fakturaci.
více o moduluSystém pro práci obchodních zástupců v terénu. Varianta on-line, off-line.
více o moduluNapojení na mobilní čtečky čárového kódu pro práci se zbožím, inventury včetně zpracování více údajů u zboží – výrobní a sériová čísla, expirace, šarže, skladové místo.
více o moduluModuly informačního systému Signys, určené pro řízení firmy, umožňují managementu společnosti analyzovat data, finance, uskutečněné obchodní případy a na základě této zpětné vazby plánovat další rozhodnutí a aktivity. Pro řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery lze zaznamenávat plánované i uskutečněné činnosti, tyto činnosti vyhodnocovat a zároveň k nim evidovat potřebné dokumenty, smlouvy a jednotlivé projekty - a to jak přímo v IS Signys, tak pomocí mobilních aplikací.
Pro práci s partnerem systém nabízí možnost evidování veškerých obchodních aktivit u partnera, korespondence, plánování schůzek včetně vyhodnocování atd. Zároveň k partnerovi mohou být přiřazeny potřebné obchodní dokumenty, smlouvy atd.
Pro manažery společnosti a obchodní zástupce disponuje systém Signys mobilním řešením Signys Mobile. Jedná se o on-line aplikaci, která je napojena na obchodní, skladovou a finanční část IS Signys. Veškeré operace jsou prováděny v reálném čase. Údaje se okamžitě načítají ze systému Signys a informace, pořízené v mobilním zařízení, se ihned zapisují do systému. Uživatel tak má k dispozici aktuální údaje o partnerovi, jeho platební morálce, produktech a cenách, skladových zásobách, dokumentech, obchodních aktivitách u partnera, úkolech a jejich plnění, statistiky aj.
Signys® BI je nadstavba informačního systému Signys, která umožňuje uživateli vyhodnocovat aktuální data jeho firemního systému a dává okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti práce přímo s informačním systémem Signys. Přístup do Signys BI je možný přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení, připojeného k internetu. Uživatel nahlíží na svá data on-line – veškeré analýzy, reportingy, seznamy, doklady jsou aktuální.
Analýzy dat jsou prováděny napříč firemními daty, a to jak číselnou, tak grafickou formou. Systém disponuje OLAP analýzami, které si uživatel přizpůsobí podle svých potřeb. Opakující se reporty je možné automatizovat a získávat tak potřebné výstupy např. přímo do mailu.
Dokumenty, které souvisí s obchodním partnerem. Dokumenty a obrázky, které patří ke zboží. Smlouvy. To vše je možné v systému Signys evidovat formou správy dokumentů a smluv partnerů.
Pro manažery společnosti a obchodní zástupce disponuje systém Signys mobilním řešením Signys Mobile. Jedná se o on-line aplikaci, která je napojena na obchodní, skladovou a finanční část IS Signys.
více o moduluTento modul slouží k uspořádání a analýze minulých i současných dat firmy z různých pohledů, souvislostí a s možností porovnání včetně grafických výstupů tak, aby data byla srozumitelná všem uživatelům.
více o moduluTímto modulem vzniká uživateli možnost evidovat, sledovat a analyzovat veškeré obchodní aktivity, návštěvy, korespondenci a telefonáty u jednotlivých partnerů. Modul slouží i jako plánování akcí pro jednotlivé partnery či zaměstnance.
více o moduluPro přehled o smlouvách, které má společnost uzavřené s konkrétním partnerem, jejich stavu, platnosti a podmínkách uzavření je určen modul Smlouvy partnera.
více o moduluSystém Signys umožňuje evidovat dokumenty formou knihovny. Každý dokument je možné libovolně zatřídit, označit a přiřadit jakémukoliv dokladu v systému.
více o moduluZpracování měsíčních, úkolových či hodinových mezd včetně dohod o pracovních činnostech či o provedení práce. Součástí jsou i potřebné výstupy včetně elektronických podání.
Během měsíce je možné provádět průběžné plnění a zpracovávání mezd bez omezování dalších období.
Práce s historií mezd či analýzy v jedné agendě, bez nutnosti archivu, a to ve více obdobích či v konkrétním měsíci.
Součástí modulu jsou všechny potřebné výstupy, hlášení a statistické výkazy včetně elektronických podání.
Podrobná evidence zaměstnanců a uchazečů o zaměstnání. Možnost evidence údajů nad rámec povinností zaměstnavatele.
více o moduluVýpočet mezd hromadně, jednotlivě. Konfigurovatelné mzdové složky. Zákonem určené výstupy a hlášení, firemní analýzy.
více o moduluEvidence pracovně-právních vztahů včetně historie. Více pracovně-právních vztahů k jedné osobní kartě.
více o moduluSignys® BI je nadstavba informačního systému Signys, která umožňuje uživateli vyhodnocovat aktuální data jeho firemního systému a dává okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti práce přímo s informačním systémem Signys.
Nástroj je tak vhodný jak pro vedení firmy, tak jej lze využívat i pro obchodní zástupce (informace o partnerovi, záznamy návštěv, informace o odběrech, zboží atd.) či např. servisní techniky (přehled o zakázkách, výjezdech atd.).
Přístup do Signys BI je možný přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení, připojeného k internetu. Uživatel nahlíží na svá data on-line – veškeré analýzy, reportingy, seznamy, doklady jsou aktuální.
V základní instalaci jsou uživateli nabídnuty analýzy ze všech standardně používaných oblastí IS Signys, a to formou dat i grafických výstupů - základní firemní přehled, prodeje, finance, sklady, objednávky přijaté, vydané, účetnictví, výroba.
Firemní data mohou být uživateli prezentována jak za celou firmu, tak za jednotlivá oddělení, střediska, pracovníky, typy dokladů, porovnání s cíli atd. Analýzy a jejich struktura jsou neomezené a závisí na požadavcích uživatele.
Analýzy Signys BI je možné dále rozšiřovat o individuální pohledy na data podle potřeb společnosti (produktové analýzy, obraty zboží, skladové zásoby, dealerské analýzy, analýzy za střediska, dokladové, účetní, cash-flow, výrobní atd.). Analýzy je možné provádět i v měsíčních či ročních srovnáních, porovnání s cíli – datově i s vykreslením do grafů.
Pro uživatele je taktéž k dispozici lokalizace celého řešení, a to jak jazyková (CZ, EN, DE), tak oborová (např. účetní a obchodní terminologie). Každý uživatel může mít názvy menu, analýz i jednotlivých údajů ve svém jazyce a podle svých zvyklostí.
Výstupy mohou být prezentovány z více datových zdrojů – a to nejen databází IS Signys (více právních subjektů uživatele, Signys obchod a Signys mzdy), ale i sloučením podkladů z datových souborů – např. podklady v excelu (plány atd.).
Pro vstup do firemního portálu „Analýzy Signys BI“ se uživatel musí identifikovat jménem a heslem, kde logika přístupů je shodná se systémem Signys – každý uživatel má přidělena přístupová práva pro konkrétní analýzy. Poté je uživateli zobrazeno jeho menu s dostupnými analýzami v jeho lokalizaci.